Dat was een mooie avond in Rozendaal! Klik op de foto om het filmpje via YouTube te starten.
Een mooi stukje van Erica in het Duivens Nieuwsblad.
Een fijne dinsdagtraining! Tussen de buien door lekker stampen in de plassen!
Liemerse landlopers Els, Huub en Toon. Plus FRoS-kid Romee aan de start. Foto credits naar via.gladiola
Het was weer een fijne zaterdagochtend!
Het was weer een gezellige ochtend; FRoS traditie: Dauwlopen! Klik op de foto om de aftermovie (YouTube) te starten.
Klik op de groepsfoto om de aftermovie van bevrijdingsestafette 2026 te starten (YouTube).
In de regen op pad naar Wageningen! Vannacht gaan wij het bevrijdingsvuur naar Duiven brengen. Vrijheid, vier je samen!
Fun, het zit niet voor niets in onze naam.. Loopgroep FRoS houdt wel van uitdagingen. Trainer Els deed laatst een ns-ronde; een mooie route van station naar station (later meer!) en trainer Toon bracht lopers naar grote hoogte: het Ernsemse Hert!
Zoals elk jaar is FRoS actief tijdens de koningsspelen op de velden van DVV. Clinics geven aan groep 5 dit jaar. Gezellig!
Weer lekker getraind. Doe je ook een keer mee?
Een mooie woensdagavond met Loopgroep FRoS! Afwisselende training met klompenpad, dijk en dorp!
FRoS'ers actief bij de Paasloop in Kilder. Altijd een gezellige loop met na afloop een doosje eieren mee naar huis.
Altijd fijn als de loopverlichting niet meer aan hoeft bij de avond trainingen!
Van harte voor Gerben met deze mooie prestatie in Berlijn!
FRoS lopers tijdens de halve marathon Stevensloop te Nijmegen én lekker op de trailpaden in Rheden.
Bevrijdingsestafette 2026: Meld je aan!
Een korte compilatie van Rondje Nederland zondag 8 maart 2026.Filmpje op YouTube:
Stoere FRoS kids tijdens Rondje Nederland in het Openluchtmuseum! Gefelicteerd Maud met de 2e plek. Super gedaan ook Dali, Serra en Romee!
Safaritrail vandaag! Een leuke bosloop en daarna voor de liefhebber Burgers Zoo in!
Een mooie afvaardiging in Apeldoorn op 16 en 8EM, plus een drietal in de Beekse bossen. Complimenten allen!
En dat was 1 van 2! Volgende week weer naar Beek: Winterbosloop. (gelukkig konden we na de loop nog lachen... al dan niet met banaan)
Een herstart van deze mooie run in 's-Heerenbergh. Nieuwe organisatie, nieuw parcours en afstanden. Dat gingen we uitproberen!
Toon en Geert, onze helden van Egmond! Van harte met jullie mooie halve marathon!